پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
17

[vc_row][vc_column][vc_column_text]با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال به اطلاع تمامی داوطلبان میرساند، با توجه به گسترش آموزش عالی در کشور و امکان برخورداری متقاضیان از ظرفیت پذیرش رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و با هدف اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو […]

پ
پ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال به اطلاع تمامی داوطلبان میرساند، با توجه به گسترش آموزش عالی در کشور و امکان برخورداری
متقاضیان از ظرفیت پذیرش رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و با هدف اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و طبق مورخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ ، پذیرش در رشتهمحلهای صرفاً براساس سوابق « شورای سنجش و پذیرش دانشجو » مصوبات بیست و دومین جلسه تحصیلی همانند سال ۱۳۹۸ به صورت مجزا از رشته محلهای با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام میشود. داوطلبانی که منحصراً متقاضی تحصیل در این رشته محلها هستند نیازی به ثبتنام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ندارند.

فرایند انتخاب رشته:
۱- دفترچه راهنما (همین دفترچه) را از سایت اینترنتی سازمان سنجش دریافت و نسبت به مطالعه دقیق مندرجات آن اقدام کنید.
۲- کد رشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پیشنویس درج کنید.
مراجعه نمائید.

www.sanjesh.org -3 – برای تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
۴- قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبتنام، کلیه اطلاعات مندرج در فرم پیشنویس خود را مجدداً کنترل نمائید.
۵- نسبت به وارد کردن اطلاعات خود از روی فرم پیشنویس در فرم تقاضانامه ثبتنام اینترنتی به صورت دقیق اقدام کنید.
۶-  در مرحله بعدی به پیام های خطای احتمالی که به شما داده شده توجه کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمائید.
۷- به عناوین رشته و دانشگاه که بر اساس کد رشته های انتخابی شما، نمایش داده میشود توجه کرده و آنها را دقیقاً با رشته های انتخابی تطبیق دهید. در این مرحله عناوین رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگ های مختلف نمایش داده میشود. به این موارد دقت داشته و در صورتی که در درج کد اشتباه کردهاید، به مرحله قبل برگشته و اصلاح نمائید. چنانچه همه رشته ها و دانشگاه هایی که نمایش داده میشود، مورد تأییدشما است، به مرحله بعد بروید.
۸- در مرحله بعد دو امکان در اختیار شما قرار داده میشود، اول اینکه در صورتی که فرم تقاضانامه شما نیاز به تصحیح دارد، با زدن کلید مربوطه به صفحه قبل برگردید و در غیر اینصورت کلید تأیید نهایی را بزنید.
۹- در آخرین مرحله شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۶ رقمی به شما نمایش داده میشود، تأکید میشود که این شمارهها را یادداشت کرده و به صورت محرمانه نزد خود نگهداری کنید و حتماً فرم تقاضانامه تکمیل شده خود را چاپ کرده و تا اعلام نتایج، آن را نزد خود نگه دارید.
۱۰ – در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات فرم تقاضانامه ثبت نام، منحصراً میتوانید در مهلت مقرر ثبت نام نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید.

برای دریافت دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.