جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
32

چابهار- ایرنا- سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: با توجه به ماموریت سازمان منطقه آزاد این شهرستان در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود جهت توانمندسازی و حمایت از استعدادهای نخبگان منطقه بستر علمی با ظرفیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار ناصر آبروش […]

پ
پ

چابهار- ایرنا- سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: با توجه به ماموریت سازمان منطقه آزاد این شهرستان در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود جهت توانمندسازی و حمایت از استعدادهای نخبگان منطقه بستر علمی با ظرفیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار ناصر آبروش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به سند مسوولیت‌های اجتماعی تدوین شده بر مبنای توانمندسازی و حمایت بومیان به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه انسانی و اقتصادی در دولت تدبیر و امید در دستورکار دست اندرکاران سازمان منطقه آزاد چابهار قرار دارد که بر همین اساس حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نخبه جنوب سیستان و بلوچستان در دبیرستان دانا و توانا وابسته به دانشگاه بین المللی این شهرستان انجام شد است.

وی افزود: این دانش آموزان مستعد از ۱۱ منطقه، چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، قصرقند، راسک، سرباز، لاشار، بنت، فنوج و پلان هستند که هر ساله کمک هزینه تحصیلی آنان در محیط علمی دبیرستان دانا و توانا جهت فراگیری دانش اعطا می‌شود.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: هدف ما این است که این دانش آموزان مستعد در مسیری متفاوت و به دور از دغدغه‌های مالی جهت شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با چشم‌اندازها و اهداف طراحی شده دانشگاه بین المللی چابهار و رویکرد آموزشی سازمان منطقه آزاد در بلند مدت، جایگاه دبیرستان دانا و توانا را برای بارور کردن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان نخبه و مستعد این استان ارتقا خواهیم بخشید و رشد و توسعه پایدار را برای مردم این سرزمین به ارمغان خواهیم آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.