پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیام سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
20
روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار، در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

“روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است” مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تحولات شگرف و خیره ‌کننده فناوری‌ های نوین عرصه ارتباطات و رشد چشمگیر تکنولوژی‌ های ارتباط جمعی در جهان کنونی باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان ‌ها به یکدیگر شده است و برخورداری از یک روابط عمومی پویا و کارآمد را یکی از شاخص ‌های مدیریت افکار در سازمان ‌ها کرده است.

شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی، اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرایند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می ‏کنند و بر همه ماست که قدردان این تلاش حرفه ‏ای و حساس روابط عمومی ‏ها باشیم.

تلاش های بی دریغ همکاران گرامی و عزیزم در پوشش خبری و انعکاس فعالیت های واحدهای دانشگاهی، هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه و جذب دانشجو، اطلاع رسانی و راهنمای اساتید و دانشجویان درخصوص برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، اطلاع رسانی اقدامات واحدها در مبارزه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و … شایسته تقدیر و قدردانی است.

اینجانب، فرارسیدن این روز را به تمامی تلاش‌گران فرهیخته عرصه آگاهی‌بخشی، روابط‌ عمومی و رسانه به خصوص همکاران ارجمند دانشگاه بین المللی چابهار تبریک و تهینت عرض کرده و برای فعالین این عرصه در راستای ایفای وظایف و رسالت ذاتی‌شان، توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ناصر آبروش
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.