جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
28

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، تفاهم نامه راهبری مرکز نوآوری، خدمات و پایدارسازی خوشه کسب و کار شیلات فی ما بین دانشگاه بین المللی چابهار و شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان امضاء شد. گفتنی ست این قرارداد به مدت سه سال بمنظور مدیریت و تعیین چشم […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، تفاهم نامه راهبری مرکز نوآوری، خدمات و پایدارسازی خوشه کسب و کار شیلات فی ما بین دانشگاه بین المللی چابهار و شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان امضاء شد.

گفتنی ست این قرارداد به مدت سه سال بمنظور مدیریت و تعیین چشم انداز و اهداف بلند مدت و برنامه های راهبردی مرکز نوآوری خدمات و پایدارسازی خوشه کسب و کار شیلات، برنامه ریزی جهت توسعه کیفی و کمی فرآیندها و محصولات واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی منطقه و برگزاری رویدادهای مشاوره ای و اطلاع رسانی و همچنین ارتقای سودآوری واحد های صنعتی منطقه می باشد.

شایان ذکر است که برنامه ریزی و تسهیل حضور کارآفرینان و سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی منطقه و ایجاد بسترهای توانمندسازی فناوری های نوین واحدهای صنعتی منطقه و همچنین انجام پروژه های پژوهشی فناورانه و نو آورانه در ابعاد مختلف برای واحدهای صنعتی از مفاد مهم این تفاهم نامه می باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.