سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
Tuesday, 16 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
35

دانشگاه بین‌المللی چابهار به عنوان مجری این طرح، در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نخبه مناطق جنوبی استان از بین دانش‌آموزان پسر پایه نهم در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از مناطق چابهار، دشتیاری، راسک، سرباز، کنارک، نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و لاشار از طریق برگزاری آزمون ورودی، کمک هزینه […]

پ
پ

دانشگاه بین‌المللی چابهار به عنوان مجری این طرح، در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نخبه مناطق جنوبی استان از بین دانش‌آموزان پسر پایه نهم در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از مناطق چابهار، دشتیاری، راسک، سرباز، کنارک، نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و لاشار از طریق برگزاری آزمون ورودی، کمک هزینه تحصیلی در دوره متوسطه دوم اعطا می‌نماید.
خبر اصلی:
ثبت‌نام آزمون ورودی اعطای کمک‌هزینه تحصیلی سازمان منطقه آزاد چابهار در دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین‌المللی چابهار در تاریخ ۱۴/۲/۱۳۹۹ از طریق وبسایت highschool.iuc.ac.ir در پایه دهم رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی‌فیزیک آغاز و مهلت آن تا تاریخ ۲۵/۲/۱۳۹۹ اعلام گردید. با توجه به پایان یافتن زمان ثبت نام، داود بهادری مدیر دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار از تمدید آن تا ۳۱/۲/۱۳۹۸ خبر داد تا دانش‌آموزانی که تا الان نتوانسته‌اند ثبت نام خود را انجام دهند، بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
نحوه ثبت نام:
داوطلبین گرامی جهت ثبت‌نام به بخش ثبت نام در سایت دبیرستان به آدرس: highschool.iuc.ac.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه و بارگزاری مدارک زیرکدرهگیری ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام:
۱) اسکن عکس ۴×۳ داوطلب
۲) اسکن صفحه اول شناسنامه داوطلب
۳) اسکن کارنامه نوبت اول پایه نهم داوطلب
۴) اسکن فیش واریزی به مبلغ ۴۵۰,۰۰۰ ریال به حساب دبیرستان دانا و توانا به شماره حساب ۲۵۲۱۰۶۹۴۱۷ یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۴۴۴۸۴۵

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.