پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشگاه بین‌المللی چابهار از داوطلبان بومی بورسیه می‌پذیرد
50
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده به دانشجویان ۱۰ شهر جنوبی سیستان و بلوچستان بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار به نقل ار ایرنا : ناصر آبروِش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بورسیه تحصیلی سواحل مکُران از سوی دانشگاه بین‌المللی چابهار به داوطلبان شهرهای کُنارک، دشتیاری، زَرآباد، نیکشهر، چابهار، فنوج، لاشار، سرباز، راسک و بِنت اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دانشگاه بین‌المللی چابهار در حال ثبت‌نام بورسیه تحصیلی دانشجویان غیر ایرانی مقیم کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، قزاقستان، هندوستان و چین است افزود: با توجه به جذب دانشجویان خارجی بر این باوریم که نباید از تحصیل دانشجویان داخلی خودمان غافل شویم و در همین راستا قرار شد از هر شهرستان یک داوطلب به عنوان بورسه کامل و ۱۰ نفر به صورت بورسیه تحصیلی در این دانشگاه پذیرش شوند.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در تکمیل صحبت‌های خود اظهار داشت: بورسیه کامل به افرادی اعطا می‌شود که با معدل ۱۸ به بالا فارغ‌التحصیل شده باشند. برای این دسته از دانشجویان یک مقطع تحصیلی (کارشناسی) به علاوه یک رشته و یک درس در نظر گرفته شده است و اگر دانشجو از درس مورد نظر نمره قابل قبول را نگیرد باید شهریه پرداخت کند.

آبروِش تصریح کرد: برای دانشجویانی که با بورسیه کامل پذیرش می‌شوند، خوابگاه رایگان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص داوطلبانی که با بورسیه تحصیلی پذیرش می‌شوند هم افزود: معدل فارغ‌التحصیلی این داوطلبان نباید کمتر از ۱۷ باشد و برای آنها نیز یک مقطع کارشناسی به علاوه یک رشته و یک درس در نظر گرفته شده است و تنها خوابگاهِ آنها رایگان نیست.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با بیان اینکه این دانشجویان در یازده رشته مجاز به انتخاب هستند گفت: داوطلبان یک هفته بعد از فارغ‌التحصیلی پایه دوازدهم می‌توانند برای ثبت‌نام در دانشگاه بین‌المللی چابهار اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های «۳۵۳۱۴۳۰۳ و ۳۵۳۱۴۳۱۰» تماس برقرار کنند.

دانشگاه بین‌المللی چابهار برای دانشجویان مقطع کارشناسی، موقعیت تحصیل در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی معدن، کامپیوتر، مدیریت بانک‌داری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد و مهندسی معماری را مهیا کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.