فهرست بستن

دوره آموزشی آنلاین تکنیک های مشتری مداری

درباره کارگاه آموزشی آنلاین مشتری مداری بیشتر بدانیم:

در دنیای کسب و کار امروز به علت رقابت نزدیک بین فروشندگان و عرضه کنندگان، مشتری مداری برای جذب و نگه داشت مشتری، حرف نخست را می زند. انتظار مشتری امروز چیزی فراتر از احترام و خوشرویی است. کیفیت مناسب، ارائه خدمات پشتیبانی، سرعت و دقت در ارائه خدمات مختلف، و ارائه قیمت منصفانه، همه در کنار هم می تواند به ایجاد تجربه مثبت برای مشتری بینجامد. در این کارگاه آموزشی که با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهار توسط دانشگاه بین المللی چابهار برگزار می شود، به شما کاربردی ترین و مهمترین اصول مشتری مداری را یاد می دهیم.

 

درباره مدرس این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

دکتر اعظم قاسمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد و عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند. ایشان از اساتید با سابقه دوره های مشتری مداری بانک تجارت، بانک ملی، بانک شهر، مراکز آموزشی بازرگانی استان های مختلف، سازمان مدیریت صنعتی و در عین حال از مشاوران باتجربه واحدهای خدماتی و صنعتی می باشند.

 

درباره جزییات برگزاری این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

  • این دوره آموزشی تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان منطقه آزاد چابهار طراحی شده است و سایر علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه “آزاد” در این دوره شرکت نمایند.
  • ثبت نام و حضور در این دوره آموزشی کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • ثبت نام در این دوره آموزشی به صورت کاملا آنلاین می باشد. بدین منظور شما می توانید از لینک زیر استفاده کنید و به درگاه پرداخت متصل شوید. سپس با داشتن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، CVV2، تاریخ انقضا و رمز پویا، می توانید به راحتی ثبت نام کنید.
  • پس از واریز وجه از طریق درگاه پرداخت و تکمیل ثبت نام، اطلاعات شما برای ما ارسال می شود و نام شما به عنوان شرکت کننده در دوره ثبت می شود.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از 30 دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین adobe connect برگزار می گردد و لازم است تا از لینک های زیر نسبت به دانلود نرم افزار مربوطه اقدام فرمایید:

 

  • از آنجایی که تعداد ثبت نام کننده ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.
  • در پایان دوره آموزشی، جزوه های مدرسان و پاورپوینت های ارائه شده توسط اساتید برای شما ارسال می شود.
  • پنج روز پس پایان دوره آموزشی، گواهی معتبر مورد تایید وزارت علوم، از طرف دانشگاه بین المللی چابهار برای شما صادر می گردد.

این نشست به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود و برای اتصال به کلاس مجازی لازم است نرم افزار مربوطه را به سادگی از لینک های زیر دانلود نمایید:

 

 

  • هزینه ثبت نام این دوره تخصصی با تخفیف ویژه فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار 200 هزار تومان خواهد بود. ثبت نام آزاد در این دوره 300 هزار تومان می باشد.
  • این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت روزهای 1، 2، 3، 4 آذرماه از ساعت 13 تا 16 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *