سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
Tuesday, 19 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
20

مدرسه استارت‌آپی هوش‌مصنوعی مرکز توسعه مهارت‏‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) با همکاری شتابدهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند. این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز […]

پ
پ
مدرسه استارت‌آپی هوش‌مصنوعی

مرکز توسعه مهارت‏‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) با همکاری شتابدهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند.

این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌نماید. علاوه بر این ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی شامل حدود ۱۰۰ ساعت آموزش به‌صورت مجازی بوده و پس از تیم‌سازی امکان شرکت در کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و کار گروهی بر روی ایده‌ها نیز فراهم می‌گردد.

این مدرسه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و مبلغ ثبت‌نام با درنظر گرفتن حمایت ۴۰ درصدی ستاد اعلام شده است.

آنچه به‌دست می‌آورید

در مدرسه استارت‌آپی می‌توانید از مشاوره و منتورینگ تخصصی، افراد فعال در این حوزه استفاده کنید، و چالش‌ها و مسائلی که تا به حال با آن مشکل داشته‌اید را حل نمایید.

۱۰۰ ساعت آموزش در حوزه کسب‌وکار و آموزش تخصصی در حوزه هوش‌مصنوعی چیزی است که در مدرسه توسط مدرسین و منتورهای حرفه‌ای انجام خواهد شد.

سیستم ارزیابی حرفه‌ای بر اساس متد ۳۴ استعداد کلیفتن، به شما می‌گوید در چه حوزه‌هایی استعداد بیشتری دارید و در چه حوزه‌های باید روی توانایی‌های خود کار کنید.

در طول دوره همه شرکت‌کنندگان یک پروژه واقعی دارند که باید روی آن پروژه کار کنند، برای هر کلاس خروجی‌های مدنظر مدرسین را بر اساس خواسته آن‌ها ارائه داده و در نهایت روز آخر از عملکرد خود یک خروجی کامل ارائه دهند.

اداره کسب‌وکار بدون داشتن تیم خوب، متعهد و مکمل غیر ممکن است. یکی از مهمترین دستاوردهای این مدرسه  تیمی کامل است که در طول دوره در کنار یکدیگر آموزش دیده و بر روی ایده‌ی خود کار می‌کنند.

پس از تشکیل تیم، امکان استقرار و برخورداری از مشاوره متخصصین حوزه هوش مصنوعی برای هر تیم به‌صورت اختصاصی و مرتبط با ایده‌ی محوری آن تیم، وجود دارد.

پس از شرکت در دوره و شکل‌گیری محصول اولیه، فرصت تعامل با بازیگران اکوسیستم استارتاپی و همکاری در راستای جذب سرمایه، توسعه محصول، بازاریابی و … برای تیم‌های فراهم می‌گردد.

مسائل حقوقی و مسائل مربوط به بیمه، مالیات و قراردادها از جمله مسائل کلیدی در کسب و کار محسوب می‌شوند و بی‌اعتنایی به این موضوعات امکان شکست را برای کسب و کار شما رقم می‌زند.

فرایند شرکت در مدرسه استار‌آپی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.