پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دوره آموزشی کارآفرینی با رویکرد KAB
38

دنیای امروز دنیای کارآفرینان نوپا است. با گسترش روش های فروش محصول و ارائه خدمات و بهره مندی از فضای مجازی، ارمزوه هر فرد علاقه مند و با پشتکار و صاحب ایده ای می تواند کسب و کار خود را راه اندازی کند و نه تنها برای خود، بلکه برای دیگران هم ایجاد شغل نماید. […]

پ
پ

دنیای امروز دنیای کارآفرینان نوپا است. با گسترش روش های فروش محصول و ارائه خدمات و بهره مندی از فضای مجازی، ارمزوه هر فرد علاقه مند و با پشتکار و صاحب ایده ای می تواند کسب و کار خود را راه اندازی کند و نه تنها برای خود، بلکه برای دیگران هم ایجاد شغل نماید. برای موفقیت لازم است تا گام های درست برداشته شوند و برای کارآفرینی لازم است کارآفرینی با رویکرد KAB را فرا بگیرید KAB مخفف واژه about business know است و برای اینکه کسب و کار را بهتر بشناسید، این دوره به شما کمک می کند، تا مهارت های خود را در زمینه کارآفرینی بهبود بخشید و یک کارآفرین تمام عیار شوید.

KAB پلی بین ایده شما و بازار کار است. برای ساخت ذهنیت کارآفرینی، باید نگرش مثبت، اعتماد به نفس، دانش و مهارت داشته باشید تا بتواند ایده خود را به یک کسب و کار درآمدزا و پر سود برسانید. در این دوره می آموزید:

کارآفرینی چیست؟ کارآفرینان چه ویژگی هایی دارند، چگونه خودتان کاری برای خود ایجاد کنید؛ چه ایده هایی برای تاسیس کسب و کار مناسب اند؟ چگونه یک کسب و کار را تا انتها رهبری کنید؛ و چگونه برای رسیدن به درآمد باید ریسک کنید؟ تمامی این آموزش ها با توجه به شرایط ایران برای شما گردآوری شده است.

از آنجا که کارآفرینی تنها راه برون رفت از شرایط ناپایدار اقتصادی است، برآن شدیم تا در راستای توسعه اقتصادی سواحل مکران، “دوره آموزشی کارآفرینی با رویکرد KAB” را با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار و سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار برگزار نماییم.

مدرسین:
سلطانعلی خانی ادیمی‌
شکوفه ویسی

  • همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

لینک ثبت نام در دوره:‌

http://spc.iuc.ac.ir/wp-content/uploads/2021/01/23.png

http://spc.iuc.ac.ir/course/دوره-آموزشی-آنلاین-کارآفرینی-با-رویکر/

ارتباط با ما:‌‌
۰۵۴۳۴۲۸۸۰۰۶

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.