جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
18

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار دکتر ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه بین المللی چابهار تبریک گفت. متن کامل پیام دکتر ناصر آبروش به شرح ذیل می باشد: روز ۱۶ آذر […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار دکتر ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه بین المللی چابهار تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر ناصر آبروش به شرح ذیل می باشد:

روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، نهال مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار با خون دانشجویانی آبیاری شد که هدف شان استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی در پرتو اسلام و اهتزار لوای دشمن شناسی قشر بیدار و نخبه جامعه بوده است و امروز نیز دانشگاهیان برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از اصول و آرمان های اصیل اسلام و انقلاب، همچون شهدای عزیز هسته ای از بذل جان خویش دریغ نمی کنند.

نقش مهم دانشگاه‌ها موضوع شایان توجهی است که همواره در توسعه ملی و ارتقای دانش و فناوری اثرگذار بوده است و بی‌تردید حضور مؤثر و ارزشمند دانشجویان فرهیخته است که به این نقش‌آفرینی معنا و امکان می‌بخشد؛ در غالب کشورهایی که اندیشه حل مسائل و رفع نیازمندی‌های اساسی مردم و دغدغه پیشرفت کشور را دارند، اتکای اصلی به دانشجویان و جامعه دانشگاهی است و در جمهوری اسلامی ایران این اتکا بیش از سایر کشورها اهمیت دارد.

بی شک تداعی روز دانشجو در خاطره ملت ایران و بزرگداشت سالانه آن یک ضرورت تاریخی و وظیفه ملی است؛ لذا ما دانشگاهیان دانشگاه بین المللی چابهار با اعتقاد راسخ و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و در سایه عمل به منویّات مقام معظم رهبری، ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن این روز، تجدید پیمان خود را با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و روز دانشجو را گرامی می داریم.

انتظار دارم دانشجویان عزیز، بویژه دانشجویان دانشگاه بین المللی چابهار، همیشه در کنار تعلیم و تزکیه، حساسیت به تحولات کشور و منطقه را نیز وجهه همت خود قرار داده و برای همیشه، عَلَم آزادگی، استقلال و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.