پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
31

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: (جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً) «حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است» والفجر […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

(جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً)
«حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است»

والفجر سوگند همیشه برپا و برجای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

اینجانب به نوبه خود آغاز دهه فجر، دهه تجلی شکوهمند حماسه ملتی سلحشور که با حماسه خود بذر استقلال و ازادی را در خاک میهن عزیزمان کاشتند و شهدای گرانقدرمان که نهال حاصل از این بذر را با خون خود ابیاری کردند را تبریک عرض می کنم.

در حقیقت دهه فجر فرصتی است برای دانشگاهیان از جمله دانشگاه بین المللی چابهار که در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «دهه فجر دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است» به عنوان بخش کوچکی از قوای نیروی انقلابی میثاق خود با انقلاب عظیم اسلامی را یکبار دیگر محکم سازد، باشد که به عنوان سنگربانان علمی این سرزمین بتوانیم در راه اعتلای کشور عزیزمان گامی ارزنده برداریم.

در پایان یکبار دیگر ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل را به رهبر معظم انقلاب، دانشگاهیان و ملت شهید پرور ایران خصوصا مردم شریف چابهار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ناصر آبروش
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.