پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
آزمون عملی رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار می‌شود.
22
چابهار - ایرنا - آزمون عملی رشته علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) با حضور یکهزار و ۲۹۲ داوطلب، از فردا سه‌شنبه به مدت چهار روز در محل سالن ورزشی "وَرنا" به میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار می‌شود.
پ
پ

همزمان با سراسر کشور؛

ناصر آبروِش سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون عملی تربیت‌بدنی از نهم تا دوازدهم شهریورماه جاری در سالن ورزشی وَرنا منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه بین‌المللی چابهار در این رویداد میزبان داوطلبانی که ساکن مناطق راسک، گلشن، چابهار، کُنارک، سرباز، سراوان، نیکشهر، مهرستان، سیب‌ سوران، فنوج، قصر قند و دشتیاری هستند، خواهد بود.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با بیان اینکه آزمون عملی تربیت بدنی برای دومین بار است که در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود، گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، آزمون ویژه آقایان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر براساس حروف الفبا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبانی که نام خانوادگی آنها با حروف “الف و ب” آغاز می‌شود، صبح سه‌شنبه و داوطلبانی که نام خانوادگی آنها با حروف “پ تا ذ” شروع می‌شود، بعد از ظهر سه‌شنبه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

آبروِش تصریح کرد: همچنین داوطلبانی که نام خانوادگی آنها با حروف “ر تا غ” و همچنین افرادی که نام خوانوادگی‌شان با حروف “ف تا ی” آغاز می‌شود به ترتیب در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه باهم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص آزمون تربیت بدنی “ویژه بانوان” نیز عنوان کرد: آن دسته از داوطلبانی که نام خانوادگی آنها با حروف “الف تا ب” و همچنین “پ تا خ” آغاز می‌شود به ترتیب در نوبت صبح و بعد از ظهر روز پنج‌شنبه یازدهم شهریورماه باهم رقابت خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار افزود: بانوانی که نام خانوادگی آنها با حروف “د الی س” و همچنین “ش تا ی” آغاز می‌شود به ترتیب در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روز جمعه در این آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

وی یاداور شد: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مخصوص آقایان و روز های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برای آزمون بانوان اختصاص داده شده است.

سالن ورزشی وَرنا در منطقه آزاد چابهار، تراس بهشت واقع شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره «۰۵۴۳۵۳۱۴۳۰۳» تماس گرفته و یا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

لینک خبر در خبرگزاری ایرنا:

www.irna.ir/news/84452717/

لینک کانال اطلاع رسانی واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.