چهارشنبه, ۱۰ آذر , ۱۴۰۰
Wednesday, 1 December , 2021
«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»
جستجو
اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی شرط موفقیت روابط عمومی‌هاست
2

مدیر‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شاخص‌های روابط عمومی موفق، اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی را از مهمترین شروط موفقیت روابط عمومی‌ها دانست. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، کارگاه آموزشی «ارتباطات انسانی و نقش آن در روابط عمومی» روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی […]

پ
پ


مدیر‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شاخص‌های روابط عمومی موفق، اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی را از مهمترین شروط موفقیت روابط عمومی‌ها دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، کارگاه آموزشی «ارتباطات انسانی و نقش آن در روابط عمومی» روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری منطقه ۲ کشور به میزبانی پارک علم و فناوری گلستان و با دستور کار تدوین برنامه فعالیت‌های یکساله و بررسی راهکارهای تسریع در تقویت جایگاه روابط عمومی برگزار شد.

دکتر ندا شفیعی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری گلستان و دبیر روابط عمومی‌های منطقه ۲ کشور که برای برگزاری سلسله نشست‌های مجازی تخصصی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند، گفت: برقراری ارتباط و تعامل خوب و سازنده یک اصل مهم و تاثیرگذار در فعالیت روابط عمومی است. به عبارتی مدیران و مسئولان روابط عمومی قبل از هر مهارت دیگری در ابتدا باید به برقراری ارتباط و داشتن تعامل خوب توجه داشته باشند. این تعامل مناسب است که زمینه انجام کارهای تیمی موفق را فراهم می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی نیز یکی دیگر از شاخص‌های موفقیت روابط عمومی است، افزود: اخلاق حرفه‌ای، در کنار همدلی سازمانی و تخصص‌گرایی، از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت روابط عمومی‌هاست.

دکتر حامد رضایی معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان نیز در سخنانی کوتاه، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: هر نوع قضاوت و برداشت از سازمان نتیجه عملکرد روابط عمومی است. باید بدانیم که روابط عمومی‌ها تنها مسئول رسانه نیستند و نباید صرفاً انجام امور رسانه‌ای را از آنان انتظار داشت.

وی افزود: از آنجائیکه روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و محیط بیرون است. چرخه اطلاعاتی بین سازمان و فضای رسانه‌ای و جامعه توسط روابط عمومی انجام می‌شود. لذا روابط عمومی باید تلاش کند تا مروج فرهنگ سازمانی باشد.

دکتر رضایی با تاکید بر ضرورت آینده‌نگری در روابط عمومی‌ها اظهار داشت: نقش آینده نگری و بحران ستیزی و دفاع از حیثیت اجتماعی پارک‌های علم و فناوری در فضای رسانه‌ای و ارتقا فرهنگ سازمانی از مهمترین وظایف روابط عمومی است.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.