پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
نشست هم‌اندیشی راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در چابهار برگزار شد
20

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار به نقل از ایرنا رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور شامگاه پنجشنبه در این نشست اظهارد اشت: دانشگاه فنی و حرفه ای در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعریف شده و آموزش های فنی حرفه ای ارتباط مستقیم و اولویت دار برای […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار به نقل از ایرنا رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور شامگاه پنجشنبه در این نشست اظهارد اشت: دانشگاه فنی و حرفه ای در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعریف شده و آموزش های فنی حرفه ای ارتباط مستقیم و اولویت دار برای توسعه همه جوامع محسوب می‌شود.

دکتر ابراهیم صالحی عمران افزود: آموزش های عالی کشور ما متاسفانه گرفتار مسائل علاقه ای است و امیدورام این نوع نگرش علاقه ای به نگرش تخصصی تغییر پیدا کند تا جلوی بیکاری فارغ التحصیلان گرفته شود.

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان رشته هایی که به نفع جامعه و همراستا با توسعه سواحل مکران باشند ضروری است نیاز سنجی های دقیقی انجام شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: بیشتر واحدهای درسی ارائه شده در دانشگاه فنی و حرفه ای دروس مهارتی و عملی در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه های فنی و حرفه ای دارای مزیت شاخص هستند گفت: در واقع دانشجوی ما با احتساب رشته هنرستان و تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای به مدت هشت سال آموزش های تخصصی و مهارتی لازم را خواهد دید.

ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار نیز در این نشست اظهارداشت: با قراردادی که بین دانشگاه بین المللی چابهار و سازمان فنی و حرفه ای سیستان بلوچستان منعقد شده اعلام آمادگی کرده ایم که متناسب با برنامه های این سازمان که نقش آفرینی مثبتی در توسعه سواحل مکران دارد تعاملات مشترکی در حوزه فنی و حرفه ای با رویکرد آکادمیک داشته باشیم.

در حاشیه این نشست دفتر مرکز مدیریت مهارت آموزی ومشاوره شغلی در دانشگاه بین الملل چابهار افتتاح شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.