پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
چابهار به‌عنوان شهر خلاق فیلم برگزیده شد
27

در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند. شهرهای چابهار از استان سیستان‌ و بلوچستان، بندرعباس از استان هرمزگان، بندر انزلی از استان گیلان، قصر شیرین از استان کرمانشاه، تفت از استان یزد، کاشان از استان اصفهان به‌عنوان شبکه شهرهای خلاق در حوزه سینما معرفی شدند. […]

پ
پ

در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند.

شهرهای چابهار از استان سیستان‌ و بلوچستان، بندرعباس از استان هرمزگان، بندر انزلی از استان گیلان، قصر شیرین از استان کرمانشاه، تفت از استان یزد، کاشان از استان اصفهان به‌عنوان شبکه شهرهای خلاق در حوزه سینما معرفی شدند.

انتخاب چابهار به‌عنوان شهر خلاق فیلم به جهت مشارکت و حمایت از پروژه‌های فیلم و مستندی همچون اورکا به کارگردانی سحر مصیبی، خورشید آن ماه به کارگردانی ستاره اسکندری، لیپار به کارگردانی حسین ریگی، بیگاه به کارگردانی پوریا اشتهاردی و مستندهای صیادان بلوچ به کارگردانی مازیار مشتاق گوهری، مستند عبدالحکیم بهار و زندگی بانوان تالاب لیپار و … در این جشنواره صورت پذیرفت.

عنوان «شبکه» به مجموعه پنج شهر یا بیشتر از شهرهای خلاقی اطلاق می‌شود که در یک حوزه هنری حائز نشان شهر خلاق فرهنگ و هنر شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.