پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
حضور دانشگاه بین‌المللی چابهار در نشست تخصصی مخاطرات سونامی
23

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه بین المللی چابهار، جلسه نخست کارگاه بین المللی دو روزه مدیریت بحران در زمینه ارائه هشدار سونامی با همت پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی کشور و زیر نظر کمیسیون بین دولتی اقیانوس شناسی یونسکو برگزار گردید. این کارگاه بین المللی در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه بین المللی چابهار، جلسه نخست کارگاه بین المللی دو روزه مدیریت بحران در زمینه ارائه هشدار سونامی با همت پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی کشور و زیر نظر کمیسیون بین دولتی اقیانوس شناسی یونسکو برگزار گردید. این کارگاه بین المللی در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری می باشد.
ناصر آبروش _سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار، با حضور در این کارگاه بین المللی، اظهار داشت: برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی مردم و مسئولان را از مخاطرات سونامی آگاه می کند و تاثیرات زیادی برای کاهش خطرات و تلفات جانی و مالی دارد. حضور دانشگاه در این کارگاه، مقدمه ای بر برنامه ریزی و برگزاری دوره های مربوط به مدیریت بحران های طبیعی برای سواحل مکران از سوی دانشگاه بین المللی چابهار است.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.