فهرست بستن

نگاهی‌ به معماری‌ موزه‌ آینده‌ دبی

اگر به رشته معماری علاقه مند هستید با دانشگاه بین‌المللی چابهار همراه شوید

《 نگاهی‌به معماری‌موزه‌آینده‌دبی 》

این بنای شگفت‌انگیز باارتفاع 77متری و در فضایی به وسعت 30000 مترمربع، بر فراز تپه‌ای در جاده شریانی اتوبان شیخ زاید قرار دارد. موزه آینده، منظره‌ای خیره‌کننده را به تماشاگران ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده نقطه عطفی است که ساخت آن 9 سال به طول انجامید.
فضای توخالی در وسط ساختار این بنا و نوشته‌هایی با خط نستعلیق که روی آن حکاکی شده، تماشاگران را مجذوب خود می‌کند و نمادی از آینده نانوشته بشریت است. موزه آینده تازه‌ترین بنای اضافه‌شده به تلاش‌های جسورانه معماری دبی است و در عین حال سفر امارات متحده عربی را به سوی آینده‌ای روشن نشان می‌دهد.

این بنا چیزی فراتر از یک معجزه مهندسی پیچیده را به جهان ارائه می‌کند. فضای داخلی موزه وعده می‌دهد که آینده را از طریق یک سفر فوق‌العاده با کمک قدرت تکنولوژی، در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

 

بازارکار رشته مهندسی معماری

بازارکار این رشته بسیار متنوع و گسترده است همچنین برای فارغ‌التحصیلانی که دارای مهارت‌های بالا هستند زمینه اشتغال خوبی ایجاد کرده است. مهندسین معمار در صورت داشتن مهارت به سادگی می‌توانند در دفاترفنی مهندسی مشغول به کار شوند. اقدام به تأسیس دفتر طراحی مستقل کنند یا طراحی و نظارت بر پروژه‌های آزاد را بپذیرند.

دانشگاه بین‌المللی چابهار پذیرای علاقمندان در رشته معماری در مقطع کارشناسی با کیفیت آموزشی بالا و اساتید کاملا مجرب و فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاههای دنیا،می باشد.

 

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
05435314355

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام