جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
20

درباره این وبینار تخصصی بیشتر بدانیم: دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت هفته گردشگری وبینار تخصصی “توسعه روستایی با محوریت گردشگری” را برگزار می کند. این وبینار به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود. برای دانلود نرم افزار Adobe connect از لینک های […]

پ
پ

درباره این وبینار تخصصی بیشتر بدانیم:

دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت هفته گردشگری وبینار تخصصی “توسعه روستایی با محوریت گردشگری” را برگزار می کند.

این وبینار به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود.

برای دانلود نرم افزار Adobe connect از لینک های زیر استفاده کنید:

 

 

این وبینار تخصصی با هدف بروزرسانی اطلاعات فعالان صنعت گردشگری چابهار، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته گردشگری، و کلیه علاقه مندان به توسعه گردشگری چابهار، یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار می شود.کلیه هزینه های برگزاری این وبینار توسط سازمان منطقه آزاد چابهار تقبل شده است و لذا ثبت نام در این وبینار کاملا رایگان می باشد.پس از ثبت نام آنلاین، اطلاعات شما در سیستم ذخیره می شود و ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس لینک ورود به کلاس برای شما پیامک می شود.تعداد ثبت نام ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام و ورود به کلاس آنلاین می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۵۶۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

درباره سخنران این وبینار بیشتر بدانیم:

مهندس محمدرضا عباس زادهدر حال حاضر معاون سرمایه گذاری و اشتغال دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی می باشند و از این رو سالهاست به صورت اجرایی با دغدغه های توسعه روستایی آشنایی دارند. در سال های اخیر و با توجه به رویکرد و حمایت های دولت از بحث گردشگری برای توسعه پایدار روستاها، ایشان به طور تخصصی وارد این حوزه شده و به عنوان متخصص توسعه روستایی در حوزه گردشگری فعالیت کرده و از نزدیک به راهبری “روستاهای هدف گردشگری” در استان خراسان رضوی پرداختند.مهندس عباس زاده، مجری طرح ملی “روستای الگو و مدل توسعه” در استان خراسان رضوی بوده و در سال های اخیر همواره تلاش کردند تا بتوانند توسعه پایدار روستایی را به ویژه بر محوریت گردشگری، اشاعه بخشند.

📳 اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۲۳۹۵۶۴۷۹

آنچه در این وبینار بیان می شود:

بررسی نقش کلیدی “بوم گردی” در توسعه روستایی

شناخت زیرساخت های لازم برای “اکوتوریسم”

آشنایی با مباحث نوین “مارکت توریسم” و “اسپورت توریسم”

بررسی پتانسیل های چابهار برای “گردشگری سلامت” و “گردشگری کشاورزی”

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.