جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

درس هایی از دنیای پر پیچ و خم کارآفرینی دکتر سهند بهنام: کارآفرین موفق بین المللی   نشست آنلاین انتقال تجربه “کارآفرینی از ایران تا آلمان” برای نخستین بار با محوریت چابهار و برای علاقه مندان به کارآفرین و شروع یا توسعه کسب و کار برگزار می شود. این نشست آنلاین فرصت مناسبی است که […]

پ
پ

درس هایی از دنیای پر پیچ و خم کارآفرینی

دکتر سهند بهنام: کارآفرین موفق بین المللی

 

نشست آنلاین انتقال تجربه “کارآفرینی از ایران تا آلمان” برای نخستین بار با محوریت چابهار و برای علاقه مندان به کارآفرین و شروع یا توسعه کسب و کار برگزار می شود. این نشست آنلاین فرصت مناسبی است که به ویژه جوانان با شنیدن تجربیات ارزشمند و گاها دشوار یک کارآفرین موفق، و با الگوبرداری از منش کارآفرینانه او برای شروع کسب و کار خود تلاش کنند.

دکتر سهند بهنام مدیرعامل هولدینگ دانش بنیان شریف تراشه، به عنوان کارآفرین برتر ایران، در سال های اخیر با توسعه کسب و کار خود به صورت بین المللی توانسته است در سطح جهانی نیز موفق عمل کند. این موفقیت ها مطمئنا بدون پشتکار و برنامه ریزی دقیق میسر نبوده است. در این نشست با تجربیات دکتر سهند بهنام متخصص کسب و کارهای فناوری محور همراهی می کنیم. 

درباره این وبینار آنلاین بیشتر بدانیم:

  • ثبت نام و برگزاری این وبینار به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • این وبینار به صورت کاملا رایگان برگزار می شود اما با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان، لازم است تا ثبت نام آنلاین نمایید.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین skyroom برگزار می گردد و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.
  • از آنجایی که تعداد ثبت نام کننده ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.
  • این وبینار در روز جمعه مورخ ۳۰ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت آنلاین برگزار می گردد.

لینک ورود به کلاس مجازی (شروع کلاس ساعت ۱۸ جمعه ۳۰ آبان):    https://elr.iuc.ac.ir/ch/courses2

کلمه عبور:  guest

رمز عبور: ۱۲۱۲

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می توانید با شماره  ۰۹۳۹۵۸۱۳۳۶۱  با ما در تماس باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.