سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
Tuesday, 16 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
24

رای نخستین بار در چابهار دوره فشرده نیمه خصوصی زبان انگلیسی  ویژه بزرگسالان این دوره به زبان آموزانی که بنا بر محدودیت زمانی تمایل دارند در زمانی کوتاهتر زبان انگلیسی را فرا گیرند این امکان را میدهد تا به صورت فشرده در مدتی کوتاه به فراگیری زبان انگلیسی (adult’s intensive courses) بپردازند. این دوره شامل دوازده ترم […]

پ
پ

رای نخستین بار در چابهار

دوره فشرده نیمه خصوصی زبان انگلیسی  ویژه بزرگسالان

این دوره به زبان آموزانی که بنا بر محدودیت زمانی تمایل دارند در زمانی کوتاهتر زبان انگلیسی را فرا گیرند این امکان را میدهد تا به صورت فشرده در مدتی کوتاه به فراگیری زبان انگلیسی (adult’s intensive courses) بپردازند. این دوره شامل دوازده ترم آموزشی می گردد که در طی یکسال و نیم برگزار می شود. طول هر ترم آموزشی ۱۵ جلسه میباشد که سه روز در هفته برگزار میگردد. این دوره با هدف تقویت مهارت های گفتاری (speaking)، نوشتاری (writing)، درک مطلب (reading) و شنیداری (listening) تشکیل میگردد. جامعه هدف این دوره آن دسته از زبان آموزانی هستند که متقاضی تسلط بر مهارتهای فوق در مدتی مناسب میباشند.

 

اطلاعات دوره:

دوره فشرده زبان انگلیسی به مدت یکساله و نیم (۱۸ ماه)؛ شامل ۱۲ ترم (در سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته)

هر ترم شامل ۱۵ جلسه ۲ ساعته به مدت ۳ روز در هفته

به صورت کاملا آنلاین

برای سنین ۱۸ تا ۴۵ سال

با تدریس مجموعه کتاب های Top Notch

تاریخ شروع کلاس ها:  ۲۴  آبان

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ آبان

هزینه هر ترم تنها ۴۶۰ هزار تومان

 

آنچه کسب میکنید:

تسلط کامل به زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه

تضمین کیفیت آموزش و یادگیری از سوی ما

بهره مندی از حضور اساتید خبره بومی و کشوری بدون محدودیت های مکانی

برخورداری از استانداردهای آموزش دانشگاهی

 

درباره جزییات برگزاری این کلاس بیشتر بدانیم:

  • حضور در این دوره آموزشی کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • ثبت نام در این دوره آموزشی به صورت کاملا آنلاین می باشد. بدین منظور شما می توانید از لینک زیر استفاده کنید و به درگاه پرداخت متصل شوید. سپس با داشتن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، CVV2، تاریخ انقضا و رمز پویا، می توانید به راحتی ثبت نام کنید.
  • پس از واریز وجه از طریق درگاه پرداخت و تکمیل ثبت نام، اطلاعات شما برای ما ارسال می شود و نام شما به عنوان شرکت کننده در دوره ثبت می شود.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین adobe connect برگزار می گردد و لازم است تا از لینک های زیر نسبت به دانلود نرم افزار مربوطه اقدام فرمایید:
    •  

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.