جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
فراخوان شرکت در دوره ششم طرح شهید دکتر احمدی روشن
46

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد و اساتید هیات علمی کشور با طرح شهید احمدی روشن در نظر دارد از اساتید و کارمندان دانشگاه بین المللی چابهار که آمادگی اجرای طرح کاربردی در زمینه مسئله های مبتنی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد و اساتید هیات علمی کشور با طرح شهید احمدی روشن در نظر دارد از اساتید و کارمندان دانشگاه بین المللی چابهار که آمادگی اجرای طرح کاربردی در زمینه مسئله های مبتنی بر فناوری دارند دعوت به ارسال آثار می نماید.

پروپوزال طرح های کاربردی و مساله محور متقاضیان پس از داوری و تایید حائز شرایط تشکیل هسته می شوند.

حداقل ۵ و حداکثر ۱۵ دانشجو می توانند با راهنمایی آن استاد محترم به مدت ۹ ماه با حقوق و مزایای ماهانه مطابق با شیوه نامه شناسایی دانشجویان برتر بنیاد ملی نخبگان بهره مند خواهند شد. حقوق و مزایای استاد مربوطه، هزینه خرید تجهیزات وموارد موردنیاز در قالب گرنت مطابق قرارداد منعقد شده بین بنیاد ملی نخبگان و استاد محترم خبره به مدت ۹ ماه قابل پرداخت خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فرمت پروپوزال های طرح شهید احمدی روشن به وبگاه بنیاد ملی نخبگان استان به آدرس http://sb.bmn.ir مراجعه نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.