پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

آیا شما هم به دنبال تامین منابع مالی برای ایجاد کسب و کار خود هستید؟ آیا می دانستید صندوق نوآوری و شکوفایی از ایده ها، طرح ها و محصولات شما حمایت مالی و اعتباری می نماید؟   با توجه به توسعه اکوسیستم کارآفرینی در چابهار، هم اکنون زمان آن رسیده است تا علاقه مندان به کارآفرینی، […]

پ
پ

آیا شما هم به دنبال تامین منابع مالی برای ایجاد کسب و کار خود هستید؟

آیا می دانستید صندوق نوآوری و شکوفایی از ایده ها، طرح ها و محصولات شما حمایت مالی و اعتباری می نماید؟

 

با توجه به توسعه اکوسیستم کارآفرینی در چابهار، هم اکنون زمان آن رسیده است تا علاقه مندان به کارآفرینی، فناوری و نوآوری بتوانند به توسعه ایده ها، طرح ها و محصولات خود بیندیشند. به همین منظور صندوق نواوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد، به معرفی خدمات مالی و اعتباری خود برای فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری چابهار بپردازد.

بدین منظور وبیناری روز شنبه مورخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹، راس ساعت ۱۰ صبح با حضور مدیران و متخصصان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

 

لینک دسترسی به وبینار http://online.inif.ir/ch/t100     
تاریخ      ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹
ساعت      ۱۰ صبح
اطلاعات بیشتر  ۰۵۴۳۵۳۱۴۳۴۹

 

سرفصل موضوعات:

  • سرمایه گذاری
  • کمک هزینه تحقیق و توسعه (کمک بلاعوض)
  • تسهیلات مالی
  • ضمانت نامه
  • توانمندسازی (کمک بلاعوض)

 

درباره صندوق نوآوری و شکوفایی بیشتر بدانیم:

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) و نیز اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری ها و اختراعات، در سال ۱۳۸۹ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای محترم نگهبان رسید و در همان سال برای اجرا به دولت ابلاغ شد و هیئت وزیران آیین نامه اجرایی این قانون را در اواسط سال ۱۳۹۱ تصویب نمود.

مطابق ماده ۵ این قانون در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و فناوری محور و تکمیل زنجیره ایده تا بازار، نهادی مالی به نام صندوق نوآوری و شکوفایی در اواخر سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است.

این صندوق به منظور تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات، کاربردی نمودن دانش و دستاوردهای پژوهشی و تکمیل زنجیره ایده/ محصول/بازار از شرکت های دانش بنیان پشتیبانی و حمایت کرده و خدمات مالی و اعتباری از جمله کمک، تسهیلات و مشارکت برای آنها تامین می نماید.به طور کلی هدف نهایی صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک نهاد توسعه ای کمک به رونق اقتصادی کشور از طریق حوزه های دانش بنیان و فناوری های برتر می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.