جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مراسم کاشت ۶۳ اصله نهال به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه شهرستان چابهار، مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، و جمعی از مسئولان اداری شهرستان و دانشجویان در محل دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد. […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مراسم کاشت ۶۳ اصله نهال به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه شهرستان چابهار، مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، و جمعی از مسئولان اداری شهرستان و دانشجویان در محل دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد.

سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهار در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی در عرصه مبارزه با استکبار  به اسوه ماندنی مقاومت در جهان تبدیل شده است.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی به دلیل اینکه امنیت و آرامش برای مردم را هدف خود قرار داده بود در مناطقی که دارای ناامنی از طرف استکبار و یا اشرار بود با شجاعت و دلاوری حاضر و مبارزه می کرد.

دکتر سجادی معاون آموزشی دانشگاه بین المللی چابهار نیز اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما باید راه  و رسم شهدا علی الخصوص سردار دلها را ادامه و گرامی بداریم.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، معمار جبهه مقاومت اسلامی و رمز پیروزی این شهید عزیز بیداری، مقاومت و بصیرت است.

وی ادامه داد: در مراسم امروز ۶۳ نهال درخت به یاد ۶۳ سال عمر با برکت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در این دانشگاه کشت خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.