جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
24

  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به منظور بررسی عملکرد و فعالیت‌های مجموعه دانشگاه بین المللی چابهار به همراه ناصر آبروش سرپرست این دانشگاه و طاهره شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به منظور بررسی عملکرد و فعالیت‌های مجموعه دانشگاه بین المللی چابهار به همراه ناصر آبروش سرپرست این دانشگاه و طاهره شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بازدید بعمل آوردند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به نقطه استراتژیکی شهرستان چابهار و برنامه های توسعه ای سواحل مکران نیاز است که تعداد رشته های دانشگاه بین المللی چابهار در مقاطع مختلف تحصیلی افزایش پیدا کنند.

وی افزود: برنامه های اجرایی ما می بایست جوابگوی ۱۰ سال آینده شهرستان چابهار باشند، که تا به امروز از نظر آموزش شاخص های این شهرستان در حد مطلوب نیستند.

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: مسئولیت دانشگاه بین المللی چابهار که تنها دانشگاه مناطق آزاد کشور می باشد نیازمند راهبردهای استراتژیکی تخصصی سازمان منطقه آزاد چابهار می باشد که هر چه سریعتر تدوین و اجرایی شوند تا افراد مستعد جنوب شرق ایران از خدمات و ظرفیت ها بهره مند شوند.

وکیلی تصریح کرد: دانشگاه‌ بین المللی چابهار باید از ظرفیت پردیس مکران پارک‌ علم و فناوری استفاده کرده و در مدیریت مراکز رشد و پردیس‌های مشترک با پارک، از تجربه انباشته پارک‌ها استفاده کنند.

گفتنی است معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از خوابگاه امام علی(ع)، دبیرستان دانا و توانا، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی چابهار و زمین کریکت منطقه آزاد چابهار بازدید و از نزدیک با روند فعالیتها آشنا شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.