جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ارزیابی مدل های عدالت اجتماعی در نشست «ارغنون خرد» بررسی می شود
33

بیستمین نشست از سلسله گفت و گوهای انتقادی در باب علوم انسانی «ارغنون خرد» با حضور مصطفی زالی و حسین هوشمند با عنوان «ارزیابی مدل های عدالت اجتماعی در جهان» برگزار می شود. – بیستمین نشست از سلسله گفت و گوهای انتقادی در باب علوم انسانی ارغنون خرد با حضور مصطفی زالی و حسین هوشمند […]

پ
پ


بیستمین نشست از سلسله گفت و گوهای انتقادی در باب علوم انسانی «ارغنون خرد» با حضور مصطفی زالی و حسین هوشمند با عنوان «ارزیابی مدل های عدالت اجتماعی در جهان» برگزار می شود.

– بیستمین نشست از سلسله گفت و گوهای انتقادی در باب علوم انسانی ارغنون خرد با حضور مصطفی زالی و حسین هوشمند با عنوان ارزیابی مدل های عدالت اجتماعی در جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیستمین نشست از سلسله گفت و گوهای انتقادی در باب علوم انسانی ارغنون خرد با حضور مصطفی زالی و حسین هوشمند با عنوان ارزیابی مدل های عدالت اجتماعی در جهان برگزار می شود.

این نشست، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با اجرای دکتر ادبی در محل تالار ابونصرمحمد فارابی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به صورت حضوری و مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست تخصصی به آدرس پاسداران، خیابان مؤمن نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مراجعه نمایند.

گفتنی است این مراسم از طریق صفحه اسکای روم مؤسسه به نشانی b2n.

ir/iscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.