[ad_1]



جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 10:152023-03-10سياسي


«وزارت علوم به جهاد دانشگاهی در راه اندازی رشته های تخصصی کمک کند» و «کارکرد سیاسی صلوات» از عناوین مهم سرویس معارف خبرگزاری ایکنا در هفته گذشته هستند.

– وزارت علوم به جهاد دانشگاهی در راه اندازی رشته های تخصصی کمک کند و کارکرد سیاسی صلوات از عناوین مهم سرویس معارف خبرگزاری ایکنا در هفته گذشته هستند.

سرویس معارف خبرگزاری ایکنا، در هفته ای که گذشت مطالب متعددی منتشر کرده است که در ادامه مهمترین آنها را بررسی می کنیم.

  کارکرد سیاسی صلوات حجت الاسلام جواد محدثی، نویسنده و پژوهشگر دین: گاهی دعاکردن خودش توفیق الهی و هبه و عنایت حضرت حق است زیرا خیلی از افراد اصلا توفیق دعاکردن هم پیدا نمی کنند و خدا را نمی شناسند و او را صدا نمی زنند ولی همین که ما توفیق داشته باشیم خدا را صدا بزنیم عنایت خداوند است.

آغاز این دعا با صلوات بر پیامبر و خاندان اوست؛ اللهم صل علی محمد و آل محمد، این آموزه و ادب اهل بیت (ع) است که به ما هم یاد داده اند تا ما همیشه پیامبر و اهل بیت(ع) را به خاطر داشته باشیم زیرا ولی نعمتان ما و اولیای ما هستند و حق بزرگی به گردن ما دارند و عنایات الهی از مسیر وساطت آنها به ما می رسد و البته جنبه سیاسی هم دارد.


برچسب ها: خبرگزاری ایکناجهاد دانشگاهیوزارت علومرشته های تخصصیصلواتکارکردخبرگزاری


آخرین اخبار سرویس:



از کارکرد سیاسی صلوات تا درخواست جهاد دانشگاهی از وزارت علوم

از کارکرد سیاسی صلوات تا درخواست جهاد دانشگاهی از وزارت علوم




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link