جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
25

سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶۲۰۲۳-۰۵-۰۲دانش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین معرفی اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه ها گفت: استادان نمونه، نماد و نمود دانایی و مانایی هستند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل […]

پ
پ




سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶۲۰۲۳-۰۵-۰۲دانش


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین معرفی اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه ها گفت: استادان نمونه، نماد و نمود دانایی و مانایی هستند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در آیین معرفی اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه ها که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به فرآیند دقیق و عالمانه انتخاب اساتید نمونه دانشگاه ها گفت: اعضای هیئت علمی که به عنوان نمونه انتخاب و معرفی شده اند استادانی کاملاً جامع الاطراف هستند که در طعم جدید در همه حوزه های آموزش پژوهش فرهنگ فناوری و نوآوری دارای سوابق و خدمات درخشان هستند.

وی تاکید کرد: تمام اعضای هیئت علمی که از طرف دانشگاه ها به کمیته انتخاب اعضای هیئت علمی وزارت علوم معرفی شدند شایستگی نمونه بودن را دارا هستند و ما از بین بهترین آنها، تعدادی را که امتیاز بیشتری داشتند به عنوان نمونه معرفی کردیم.

زلفی گل تاکید کرد: اعضای هیئت علمی نمونه به لحاظ تربیتی فرهنگی و سوابق مدیریتی فعالیت های پژوهش فناوری جزو بهترین استادان دانشگاه ها هستند و دانشگاه های ما اعضای هیئت علمی و دانشجویان ما به داشتن چنین بزرگانی افتخار می کنند.

وی افزود: برای نمونه ما در بین اعضای هیئت علمی نمونه که امروز معرفی شدند استادانی را داریم که سابقه استانداری، سابقه تاسیس دانشگا


برچسب ها: اعضای هیئت علمیهیئت علمینمونهدانشگاه هادانشگاهمعرفیوزیر علوم، تحقیقات و فناوری


آخرین اخبار سرویس:



استادان نمونه، نماد دانایی و مانایی هستند

استادان نمونه، نماد دانایی و مانایی هستند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.