لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۲۱

استعدادهای برتر آموزشی بلوچستان در سواحل مکران بورسیه تحصیلی می شوند

On the way to the fourth generation university

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میارجل دانشگاه بین المللی چابهار از سال آینده تحصیلی بصورت بورسیه کامل و آموزشی از میان استعدادهای برتر آموزشی شهرستان‌های های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دشتیاری، بخش پلان، راسک‌، بخش بنت، فنوج، بخش لاشار و بخش زرآباد دانشجو پذیرش می‌کند.
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی میارجل گفت: دانشگاه بین المللی چابهار از سال ۸۱ با چهار رشته فعالیت آموزشی خود را آغاز و هم اکنون در ۲۲ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال فعالیت است و در مدت ۱۸ سال بالغ بر ۵۰۰۰نفر دنشجو فارغ التحصیل شوند.

ناصرآبروش در ادامه گفت: دانشگاه بین المللی چابهار برای اولین بار در طول ۱۸سال در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف دانشجوی خارجی داشته باشد.

وی خاطرنشان کردند: توسعه نیروی انسانی بومی و توانمند سرلوحه کار مجموعه آموزشی دانشگاه در توسعه سواحل مکران است بر این اساس دانشگاه در سال ۹۹  ۱۰ شهرستان بلوچستان مورد هدف بورس تحصیلی قرار گرفتند و دانش آموزانی از استعداد و توان بالا در امر آموزش برخودار هستند بورسیه تحصیلی کند.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در ادامه اظهار داشت: در سال جدید ما دو نوع بورس برای داوطبان ورود به دانشگاه در نظر گرفتیم که یک نوع بورس کامل و برای هر شهرستان یک نفر و ۱۱ نفر هم بورس تحصیلی در همان شهرستان قرار دادیم و نوع بعدی فقط بورس تحصیلی خواهد بود تا در توسعه شاخص آموزشی این شهرستانها اثرگذارو نقش خودمان را در تربیت نیروی توانمند و کار آمد داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بلوچستان جوانان خوش فکر و با استعدادی دارد و رسیدگی در امورات آموزشی این افراد جز مسیولیت های اجتماعی ما است و نباید از این منظر غافل شویم و نیاز است خانواده هاحتما همکاری کنند تا در فرآیند تحصیلی شان بتوانیم در کوتاه مدت نیروی خوش فکر و با استعدادی تربیت کنیم.

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار