قابل توجه دانشجویان گرامی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه بین المللی چابهار

«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور نموده است.

این نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار می شود و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه فروش صورت می­ گیرد (زمان و نشانی سامانه فروش از طریق سایت www.ketab.ir اطلاع رسانی می شود).

یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و ۴۰ درصد، معادل ۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت زیر را جهت خرید بن کتاب توسط دانشجویان و اعضای محترم هیات علمی معرفی نموده است.

نحوه خرید:

متقاضیان طبق اطلاع رسانی که در سایت معرفی شده انجام خواهد شد، در زمان مقرر اقدام به انتخاب کتاب از لیست ویژه نشر نموده و با قرار دادن کتابهای منتخب در سبد خرید و پرداخت وجه آن به حساب معرفی شده، کتابهای مورد نظر خریداری و از طریق پست دریافت خواهند شد. توجه شود که هزینه های پست از طرف فرستنده پرداخت خواهد شد و همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر و نحوه جستجو در سایت به مسئول کتابخانه مراجعه دانشگاه بین المللی چابهار و یا با شماره 34288008-054 تماس حاصل نمایید.