پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
انطباق برنامه های درسی متناسب با بازار کار در وزارت علوم کلید خورد 
33

پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰۲۰۲۳-۰۳-۱۶سیاسی همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور با محور انطباق برنامه های درسی متناسب نیاز کار در ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود. – پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری […]

پ
پ




پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰۲۰۲۳-۰۳-۱۶سیاسی


همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور با محور انطباق برنامه های درسی متناسب نیاز کار در ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود.

– پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، درباره همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور گفت: این همایش روز چهارشنبه در تاریخ ۹ خرداد سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمام دانشگاه های کشور می توانند در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور شرکت کنند، تاکید کرد: مهلت ارسال ایده تا تاریخ ۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تمدید شده است و دانشگاه آزاد هم می تواند در صورت علاقه مندی در این همایش شرکت کند.

  معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاه به محور های همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور اظهار کرد: روش های هماهنگی و انطباق برنامه های درسی با نیاز های بازار کار، روش های مشارکت وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی در هدایت شغلی، مبانی، چهارچوب، رویکرد ها و تجارب سنجش صلاحیت حرفه ای، نقش آموزش های مالی مهارتی در نظام صلاحیت حرفه ای، الگو ها و تجارب مهارت افزایی و هدایت شغلی در آموزش عالی، الگو ها و تجارب سایر کشور ها در حوزه مهارت افزایی هدایت شغلی و صلاح


برچسب ها: صلاحیت حرفه ایآموزش عالیهدایت شغلیهمایش ملیهمایشبرنامه های درسیصلاحیت


آخرین اخبار سرویس:



انطباق برنامه های درسی متناسب با بازار کار در وزارت علوم کلید خورد 

انطباق برنامه های درسی متناسب با بازار کار در وزارت علوم کلید خورد 




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.