لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۴:۲۵

بازدید مهدی حسین زاده معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دبیرستان دانا وتوانا دانشگاه بین‌المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

بازدید مهدی حسین زاده معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دبیرستان و دانشگاه بین‌المللی چابهار .

بازید از دبیرستان دانا وتوانا دانشگاه بین‌المللی چابهار

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه؛
معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه به همراه عضو هیات مدیره سازمان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان و سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار از دبیرستان دانا و توانا که رسالت اجتماعی سازمان در برابر ۱۱شهر مستعد جنوب استان س و ب است بازدید نمودند.
در ادامه بازدید، آقای مهدی حسین زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی، اظهار نمودند، ایجاد این ظرفیت یکی از مهمترین پروژه‌های مسئولیت های اجتماعی منطقه آزاد چابهار و توسعه همه جانبه استان به شمار می آید.
لذا، برنامه های تعریف شده در این دبیرستان در راستای توانمندسازی نیروی انسانی منشأ خیر، برکت و همچنین تولید نیروی مکرانی و مورد نیاز صنایع سنگین است.
این بازدید، خستگی از تن به در کرد.

قابل ذکر است، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۳ نفر از دانش آموزان این دبیرستان در دانشگاهای تهران، شریف، رجایی، فردوسی، زاهدان ، یزد و سایر دانشگاه ها در رشته های پزشکی، فنی و انسان در حال تحصیل هستند .

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار