جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
تزریق اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاهها
15

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه به زودی ۲ هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه ها برای تجهیزات آزمایشگاهی توزیع می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر محمدحسین بهشتی امروز در مراسم هشتمین دوره بزرگداشت روز ملی […]

پ
پ


مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه به زودی ۲ هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه ها برای تجهیزات آزمایشگاهی توزیع می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر محمدحسین بهشتی امروز در مراسم هشتمین دوره بزرگداشت روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم اسماعیل جرجانی که با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی، انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران و دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش وزارت علوم برگزار شد، با اشاره به بانک اطلاعاتی شبکه آزمایشگاه های ملی ایران، گفت: در وزارت علوم، بانک اطلاعاتی به نام شبکه آزمایشگاه های ملی ایران (شاعا) وجود دارد که از تمامی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی درخواست شده که در این شبکه عضو شوند و اطلاعات آزمایشگاه های خود را در آن بارگذاری کنند.

وی توضیح داد: بر اساس این اطلاعات، ۱۰ هزار آزمایشگاه در این سامانه عضو هستند و بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ تجهیزات در آن ثبت شده است.

بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ مورد خدمات در این آزمایشگاه ها ارائه می شوند.

سیاست وزارت علوم این است که از شاعا به عنوان بانک اطلاعاتی استفاده شود، چراکه بدون آمار و اطلاعات نمی توان کار کرد.

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم خاطر نشان کرد: یک شبکه ملی به نام لبزنت را نیز معاونت علمی ریاست جمهوری راه اندازی کرده



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.