لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۹:۴۹

تمام تجهیزات آشپزخانه های دانشگاه ها باید به صنعتی تبدیل شوند

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

دانشگاه ها فرصت دارند تا مهرماه ۱۴۰۲ تجهیزات آشپزخانه ها یشان را از سنتی به صنعتی تبدیل کنند و اگر در مهلت مقرر این کار صورت نگیرد صندوق رفاه دانشجویان دیگر مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت و دانشگاه ها خود باید پاسخگو باشند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هنگام بازدید از امور رفاهی دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر، کلنگ یک بلوک خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی را به زمین زد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: این بلوک خوابگاهی با هزینه ۱۰ درصد از درآمد اختصاصی و ۱۰ درصد از تملک دارایی دانشگاه ولایت و با بودجه ای که سازمان برنامه و بودجه از محل بودجه اختصاص داده شده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قانون بودجه ۱۴۰۲ دیده است، تامین خواهد شد.

وی با تاکید بر تبدیل تجهیزات آشپزخانه های دانشجویی از سنتی به صنعتی، خاطرنشان کرد: دانشگاه ها فرصت دارند تا مهرماه ۱۴۰۲ تجهیزات آشپزخانه ها یشان را از سنتی به صنعتی تبدیل کنند و اگر در مهلت مقرر این کار صورت نگیرد صندوق رفاه دانشجویان دیگر مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت و دانشگاه ها خود باید پاسخگو باشند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: سال گذشته صندوق رفاه دانشجویان به تمام دانشگاه ها اعلام کرده بود آماده هم

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار