پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ثبت نام آزمون زبان وزارت علوم از امروز آغاز شد | مهلت ۱۲ روزه
31

شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵۲۰۲۳-۰۴-۰۸سیاسی مهلت ۱۲ روزه ثبت نام اولین دوره آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «MSRT» از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، – مهلت ۱۲ روزه ثبت نام اولین دوره آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و […]

پ
پ




شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵۲۰۲۳-۰۴-۰۸سیاسی


مهلت ۱۲ روزه ثبت نام اولین دوره آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «MSRT» از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، – مهلت ۱۲ روزه ثبت نام اولین دوره آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اولین دوره این آزمون در سال ۱۴۰۲، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان برای ثبت نام در آزمون زبان وزارت علوم می توانند به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند.

در همین زمینه محمد محمدی مسعودی ، مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج سازمان دانشجویان وزارت علوم، در خصوص برگزاری آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ گفت: آزمون زبان MSRT هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می شود که برای سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۱۱ آزمون زبان MSRT برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری اولین آزمون زبان برای سال جدید تصریح کرد: اولین آزمون زبان MSRT برای سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و ثبت نام این آزمون از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.


برچسب ها: آزمون زبان وزارت علوموزارت علومدانشجویانآزمونتحقیقات و فناوریامور دانشجویانثبت نام


آخرین اخبار سرویس:



ثبت نام آزمون زبان وزارت علوم از امروز آغاز شد

ثبت نام آزمون زبان وزارت علوم از امروز آغاز شد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.