لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۸:۲۶

جلسه برنامه ریزی و استقبال از دانشجویان غیر ایرانی برگزار شد

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: اولویت برای دانشجویان غیر ایرانی آشنایی آنان با محیط دانشگاه ایرانی و معرفی ظرفیت های موجود در دانشگاه بین المللی چابهار می باشد.

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، دکتر ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: این دانشگاه میزبان دانشجویان غیر ایرانی در مقاطع کارشناسی، و کارشناسی ارشد می باشد که جهت استقبال از این دانشجویان بهترین امکانات در سطح دانشگاه بین المللی فراهم شده است.

وی افزود: اولویت برای دانشجویان غیر ایرانی آشنایی آنان با محیط دانشگاه ایرانی و معرفی ظرفیت های موجود در دانشگاه بین المللی چابهار می باشد.

وی گفت: کلاس های توجیهی به منظور نحوه ی بهره وری این دانشجویان از امکانات دانشگاه بین المللی چابهار و همچنین فرآیند های آموزشی و استفاده بهینه از فضای پارک علم و فناوری مستقر در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار با تاخیری که در روند ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی وجود داشته است، بیان کرد: برای تقویت و همراه شدن این دانشجویان با سایر دانشجویانی که از اول ترم حضور داشتند کلاس های جبرانی فشرده ای برگزار می شود.

دکترآبروش ادامه داد: به منظور آشنایی دانشجویان از پتانسیل های گردشگری، تجاری و اقتصادی منطقه آزاد چابهار و شهرستان، دوره های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

 

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار