پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشگاه بین المللی چابهار میزبان یک هزار و پنجاه و سه داوطلب کنکور خواهد بود
43
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این مجموعه دانشگاهی با اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا، برای میزبانی از یک هزار و پنجاه و سه داوطلب کنکور سراسری مهیا شده است.
پ
پ

ناصر آبروِش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در خصوص برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت: آزمون سراسری در دانشگاه بین‌المللی چابهار همزمان با سراسر کشور، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا اندیشیده شده است گفت: در این خصوص حتی برای داوطلبانی که مشکوک به کرونا هستند، سالن جداگانه درنظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار اضافه کرد: ۳۴۶ داوطلب رشته ریاضی، ۶۱۹ داوطلب رشته علوم انسانی و ۸۸ داوطلب علوم تجربی در سه سالن جداگانه به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امروز (یک روز قبل از برگزاری آزمون) تمامی سالن‌ها ضدعفونی می‌شود و علاوه بر این، رعایت فاصله‌گذاری مناسب نیز در دستور کار قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با ضریب امنیت بالا و خاطری آسوده در آزمون سراسری شرکت کنند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون گروه‌های ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و علوم تجربی صبح جمعه اعلام شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.