جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشگاه ها موظف به راه اندازی کانون شعر و ادب شدند | قائم
14

دوشنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵۲۰۲۳-۰۵-۲۲سیاسی قائم مقام معاون فرهنگی وزارت علوم با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های پراکنده شعر دانشجویی توسط کانون های شعر و ادب گفت: بنابراین همه دانشگاه ها باید کانون شعر و ادب را راه اندازی کنند و ما هم از این موضوع حمایت می کنیم. – […]

پ
پ




دوشنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵۲۰۲۳-۰۵-۲۲سیاسی


قائم مقام معاون فرهنگی وزارت علوم با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های پراکنده شعر دانشجویی توسط کانون های شعر و ادب گفت: بنابراین همه دانشگاه ها باید کانون شعر و ادب را راه اندازی کنند و ما هم از این موضوع حمایت می کنیم.

– از قزوین، رشید جعفرپور امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر دانشجویی آسمان که دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه توجه به شعر و شاعری از صدر اسلام مورد تأکید بوده است، اظهار داشت: امروز هم شاهد این هستیم که مقام معظم رهبری هم نگاه ویژه ای با شعرا دارند و هر ساله با شاعران برجسته کشور محافل و مجالس شعرخوانی را برگزار می کنند.

وی ادامه داد: رؤسای دانشگاه های کشور هم می توانند با الگوبرداری از مقام معظم رهبری در هر فصلی شعرای دانشجویی هر دانشگاه را دور هم جمع کرده و با آنها نشست شعری برگزار کنند و در راستای تعالی بخشی به جریان های شعر دانشجویی حرکت کنند.

قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه عمده دانشگاه های بزرگ کشور دارای کانون های شعروادب هستند، گفت: دستور معاون فرهنگی وزارت علوم این است که همه دانشگاه های کشور باید کانون شعر و ادب در خود ایجاد کنند تا بتوانیم از ظرفیت وجود ۳٫


برچسب ها: دانشگاهدانشگاه هامقام معظم رهبریکانون شعر و ادبدانشجوییشعر و ادبجشنواره ملی شعر دانشجویی


آخرین اخبار سرویس:



دانشگاه ها موظف به راه اندازی کانون شعر و ادب شدند

دانشگاه ها موظف به راه اندازی کانون شعر و ادب شدند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.