لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۶:۱۳:۳۶

دکتر عبدالغفوربادپا، سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار؛ در پیامی دوازدهم اردیبهشت‌ماه روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم
“ن والْقلم وما یسْطرون”
سوگند به قلم و آنچه می نویسند”
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهیخته و معلم فرزانه، شهید مرتضی مطهری که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز معلم نامگذاری شده است، نشان می دهد معلمان گرامی و اساتید دانشگاه در راه حفظ انقلاب اسلامی و ارزش ­های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون استاد مطهری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند‌.

بی‌تردید پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد و جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان ازسپیده ‌دم تاریخ تمدن، با فرهیختگی، پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند.

آثار استادان و شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرن‌ها، هنوز مورد توجه مراکز معتبر علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، بیانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران است. استادان و متفکران فروتنی که اغلب نامشان در اوراق تاریخ از نگاه‌ها پنهان می‌ماند، اما همّت این تلاشگران گمنامِ عرصه دانایی است که گنجینه‌هایی از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت‌ها می‌سازند.

اینجانب، با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای عرصه تعلیم و تربیت، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و استاد را خدمت همه اساتید معزّز کشور به ویژه اعضای محترم هیات علمی و اساتید معزز دانشگاه بین‌المللی چابهار تبریک و تهنیت عرض می نمایم امیداست بتوانیم با همکاری کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه و بهره‌گیری از عزم استوار، تلاش مخلصانه و هدفمند شما خوبان، جایگاه دانشگاه را در رشد و پیشرفت کشور، ارتقاء بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازیم.

عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار