لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۸:۵۳

دیدار ریاست دانشگاه دریانوردی چابهار و معاونین ایشان با سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در راستای پیشرفت بنیان دانشگاهی در شهرستان چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار، در روز دوشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۱، ریاست کل دانشگاه، معاون پژوهشی، معاون فرهنگی،معاون مالی-اداری و معاون آموزشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، ضمن بازدید از دانشگاه بین‌المللی چابهار انتصاب جناب دکتر بادپا را به عنوان سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار تبریک گفتند.
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در گفتگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بیان کردند:« این بازدید و دیدار فراتر از تبریک و یادآوری ایام گذشته بود. ما قرار است برای پیشرفت چابهار و دو دانشگاه بیش از پیش همکاری‌هایی داشته باشیم. این همکاری‌ها شامل بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری‌های نوپا، برگزاری دوره‌ها و مسابقات و شرکت‌های استارتاپی خواهد بود.»
آقای دکتر بادپا با تأکید بر تمرکز این دو دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم، اضافه کردند: «دو دانشگاه همیشه پای‌به‌پای هم بوده‌اند و بنا بر آن است، جلساتی بین مدیران و معاونین دانشگاه ها در بازه‌های زمانی مشخص برگزار شود تا این همکاری را گسترش دهند و انشالله این همکاری پایه‌ی رشد و توسعه دانشگاهی شهر چابهار باشد.»

 

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
https://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار