لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۳:۴۵:۳۱

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم را راه اندازی کرده ایم

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

رییس دانشگاه رازی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم توسط دانشگاه رازی گفت: در حال حاضر ۱۲۷ دانشگاه را به این سامانه متصل کرده ایم.

– سامانه “پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم”را راه اندازی کرده ایم ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت علوم توسط دانشگاه رازی گفت: در حال حاضر ۱۲۷ دانشگاه را به این سامانه متصل کرده ایم.

دکتر محمدنبی احمدی در نشست خبری امروز (۲۸ تیر) با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات مهمترین عامل توسعه کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

است.

وی افزود: این حوزه بویژه در زمینه اقتصاد دیجیتال می تواند نقش موثری در رونق اقتصاد ایجاد کرده و می تواند به عنوان محور توسعه به ویژه در استان ما مطرح باشد.

احمدی گفت: در همین راستا دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بحث هوشمندسازی خدمات دارد و دانشگاه رازی هم این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مطرح کرده است.

وی افزود: بر همین اساس به عنوان اولین دانشگاه کشور به پنجره خدمات الکترونیک دولت متصل شدیم و اولین دانشگاهی هستیم که خدمات را دراین بستر ارائه می کند.

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار