لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۶:۱۷

سند تایید صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت | با توجه به تاییدیه

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی آقای علی آبادی کرده اند، – محفوظ است.

وزارت صمت اعلام کرد: با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی آقای علی آبادی کرده اند، محفوظ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا طی هفته اخیر و قبل از برگزاری جلسه بررسی صلاحیت عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، برخی فعالان سیاسی منتقد دولت در فضای مجازی ادعاهایی درباره مدارک تحصیلی علی آبادی مطرح کردند تا در افکار عمومی، شائبه جعلی بودن این مدارج تحصیلی وزیر پیشنهادی صمت را مطرح کنند.

متاسفانه این موضوع کذب، در جلسه بررسی رای اعتماد نیز از سوی برخی نمایندگان مجلس تکرار شد.

وزارت صمت اعلام کرد:  طبق قاعده مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می کنند.

این در حالی است که طبق قاعده مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می کنند.

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار