حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
دوره تخصصی مدیریت و نظارت بر مهارت های تدریس و یادگیری در فضای مجازی
45

شیوع ویروس کرونا، افراد مختلف را به توسعه یادگیری الکترونیکی ترغیب نموده و آنها را به سمت فضای مجازی سوق داده است. آموزش و یادگیری الکترونیکی افق جدیدی پیش روی آموزش قرار داده است هر چند که چالش های مختلفی در برابر چرخه یادگیری موثر در آموزش الکترونیکی وجود دارد. مدیریت و نظارت بر فرآیند […]

پ
پ

شیوع ویروس کرونا، افراد مختلف را به توسعه یادگیری الکترونیکی ترغیب نموده و آنها را به سمت فضای مجازی سوق داده است. آموزش و یادگیری الکترونیکی افق جدیدی پیش روی آموزش قرار داده است هر چند که چالش های مختلفی در برابر چرخه یادگیری موثر در آموزش الکترونیکی وجود دارد. مدیریت و نظارت بر فرآیند آموزش و یادگیری الکترونیکی، اصول و تکنیک های منحصر بفرد خود را دارد که این اصول تا کنون در قالب یک مجموعه آموزشی ارائه نشده است.

لذا دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری شرکت دانش بنیان آینده آموز آتا، بر آن است تا برای نخستین بار در کشور، دوره تخصصی بین المللی “مدیریت و نظارت بر آموزش و یادگیری مجازی” را ویژه مدیران حوزه آموزش برگزار نماید.

این دوره آموزشی بین المللی با حضور اساتید بنام از دانشگاه های کانادا و آفریقای جنوبی با محوریت دانشگاه تربیت مدرس ایران، به مدت 12 ساعت از تاریخ 22 تا 24 تیرماه 1400 به صورت مجازی بر بستر skyroom برگزار می گردد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.