لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۴۲

مرکز نوآوری فرهنگی مسائل اجتماعی را به اولویت بدل خواهد کرد

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور فضایی را فراهم می کند که مسائل فرهنگی و اجتماعی روی میز قرار گرفته و برای تمام مراکز فرصتی پیش خواهد آمد تا برای مسائل راهکار ارائه دهند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری بعد از ظهر یکشنبه در افتتاح نخستین مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم متوجه می شویم تحول و تغییر حرکت ذاتی بوده و هیچ جامعه ای بدون روح فرهنگی به مسیر خود ادامه نداده است.

وی با بیان اینکه با گسترش فناوری ها و افزایش ارتباطات سیر تحولات و دگرگونی ها شدت بیشتری یافته گفت: اگر نتوانیم خود را با این تحولات همراه کنیم مغلوب آن خواهیم شد یا اصالت تاریخی و تمدنی خود را از دست خواهیم داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ابراز کرد: دولت سیزدهم در سند تحول خود توجه ویژه به فرهنگ کرده و رهبر معظم انقلاب نیز در یک سال اخیر مطالبات جدی درباره این سند فرهنگی داشته اند، لذا لازم است برنامه های مدونی را در نظر داشته باشیم.

کلانتری یادآور شد: شعار نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری در وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته است و در عرصه فرهنگ نیاز به نوآوری فرهنگی داریم، مجموعه هایی مانند همپا در این مسیر گام برمی دارند تا خلاقیت ها

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار