پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
مرکز نوآوری فرهنگی مسائل اجتماعی را به اولویت بدل خواهد کرد
29

[ad_1] مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور فضایی را فراهم می کند که مسائل فرهنگی و اجتماعی روی میز قرار گرفته و برای تمام مراکز فرصتی پیش خواهد آمد تا برای مسائل راهکار ارائه دهند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری بعد از ظهر یکشنبه در […]

پ
پ

[ad_1]

مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور فضایی را فراهم می کند که مسائل فرهنگی و اجتماعی روی میز قرار گرفته و برای تمام مراکز فرصتی پیش خواهد آمد تا برای مسائل راهکار ارائه دهند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری بعد از ظهر یکشنبه در افتتاح نخستین مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم متوجه می شویم تحول و تغییر حرکت ذاتی بوده و هیچ جامعه ای بدون روح فرهنگی به مسیر خود ادامه نداده است.

وی با بیان اینکه با گسترش فناوری ها و افزایش ارتباطات سیر تحولات و دگرگونی ها شدت بیشتری یافته گفت: اگر نتوانیم خود را با این تحولات همراه کنیم مغلوب آن خواهیم شد یا اصالت تاریخی و تمدنی خود را از دست خواهیم داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ابراز کرد: دولت سیزدهم در سند تحول خود توجه ویژه به فرهنگ کرده و رهبر معظم انقلاب نیز در یک سال اخیر مطالبات جدی درباره این سند فرهنگی داشته اند، لذا لازم است برنامه های مدونی را در نظر داشته باشیم.

کلانتری یادآور شد: شعار نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری در وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته است و در عرصه فرهنگ نیاز به نوآوری فرهنگی داریم، مجموعه هایی مانند همپا در این مسیر گام برمی دارند تا خلاقیت ها

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.