دوشنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۰
Monday, 26 July , 2021
«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»
جستجو
مفهوم برند سازی برای SME ها (شرکت‌های کوچک و متوسط)
15 فروردین 1400 - 4:48
شناسه : 9909
5

SME مخفف عبارت Small & Medium Enterprises است و در برگیرنده کلیه شرکت های کوچک و متوسط اعم از بنگاه های صنعتی، خدماتی، بازرگانی و کشاورزی می باشد. اتحادیه اروپایی در سال ۱۹۹۶ ضوابط شناسایی sme را چنین بیان کرد: -دارا بودن کمتر از ۲۵۰ نفر کارمند – حداکثر ۴۰ میلیون یورو گردش مالی سالیانه […]

پ
پ

SME مخفف عبارت Small & Medium Enterprises است و در برگیرنده کلیه شرکت های کوچک و متوسط اعم از بنگاه های صنعتی، خدماتی، بازرگانی و کشاورزی می باشد.

اتحادیه اروپایی در سال ۱۹۹۶ ضوابط شناسایی sme را چنین بیان کرد:

-دارا بودن کمتر از ۲۵۰ نفر کارمند
– حداکثر ۴۰ میلیون یورو گردش مالی سالیانه
-حداکثر ۲۷ میلیون یورو ترازنامه سالیانه
-حداقل ۷۵درصد دارایی بنگاه در مالکیت مدیران باشد
– مالک (مالکین) و یا بستگان ایشان، شخصا بنگاه را مدیریت کنند

بسته به کشور، اندازه شرکت را م یتوان بر اساس تعداد کارکنان، فروش سالیانه، دارایی ها یا هر ترکیبی از این طبقه بندی کرد. همچنین ممکن است از صنعتی به صنعت متفاوت باشد همانطور که در ایالات متحده شرکت های کوچک و متوسط (SME) اکثر شرکت های تجاری را در اکثر کشورها تشکیل می دهند

هدف طرح sme رشد و تعالی شرکت های کوچک و یافتن جایگاه واقعی این شرکت ها در اقتصاد کشور باعث ایجاد بازار سرمایه sme شده است.

ارتباط با ما:‌
۰۵۴۳۴۲۸۸۰۰۶

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.