لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۲۶

نخستین طرح مطالعاتی مشترک دانشگاه بین المللی چابهار و شهرداری شهر چابهار کلید خورد

On the way to the fourth generation university

ناصر آبروش، سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار، با اشاره به رویکرد مثبت شهرداری چابهار نسبت به پروژه های آموزشی و پژوهشی دانشگاهی، اظهار داشت: دانشگاه بین المللی چابهار تلاش نموده است تا در راستای تحقق رسالت آموزشی و پژوهشی خود خدمات متنوعی به سازمان های دولتی و خصوصی چابهار ارائه نموده و با ارائه بالاترین کیفیت خدمات، در توانمندسازی کارکنان و نیز سازمان ها بکوشد.

وی افزود: نگاه ویژه شهردار محترم چابهار به مقوله آموزش و پژوهش دانشگاه محور قابل تحسین است و امیدواریم همکاری های دوجانبه مابین دانشگاه و شهرداری بتواند به توسعه پایدار شهری منجر شود و مدیران شهری را در تصمیم گیری و تصمیم سازی بهتر یاری نماید.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: مستند سازی تجربیات شهرداری و شورای شهر در افق ۴ ساله، به دنبال مستند سازی فعالیت ها، برنامه ها، تجربیات و عملکرد حوزه های مختلف است که در قالب پروژه های شهری نمود پیدا کرده است.

آبروش بیان کرد: مستندسازی تجربیات در نگهداری و طبقه بندی صحیح اسناد ارزشمند، پیاده‌سازی فرایندهای پیچیده در سازمان، مقایسه وضعیت کنونی و مطلوب، آموزش کارکنان، ارزیابی صحت فعالیت‌ها و فرایندها و حتی ارزیابی بهره‌ وری سازمان به مدیران کمک خواهد نمود.

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار