جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
وزیر علوم: شیوه نامه «انتخاب دانشجوی سرآمد» در وزارت علوم تدوین شد
36

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان در عرصه های مختلف علاقه مندی خود تجربه کسب کنند، گفت: شیوه نامه «انتخاب دانشجوی سرآمد» در این وزارتخانه تدوین و نهایی شده و ابلاغ آن تا چند ماه آینده انجام می شود. – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری […]

پ
پ


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان در عرصه های مختلف علاقه مندی خود تجربه کسب کنند، گفت: شیوه نامه «انتخاب دانشجوی سرآمد» در این وزارتخانه تدوین و نهایی شده و ابلاغ آن تا چند ماه آینده انجام می شود.

– وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان در عرصه های مختلف علاقه مندی خود تجربه کسب کنند، گفت: شیوه نامه انتخاب دانشجوی سرآمد در این وزارتخانه تدوین و نهایی شده و ابلاغ آن تا چند ماه آینده انجام می شود.

از گرگان، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه گنبدکاووس، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد جوانان این کشور و دانشجویان دانشگاه ها در آینده به نیروی انسانی کارآمد و مفید تبدیل شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشگاه ها در برنامه هفتم توسعه مرجعیت جامع اطراف خواهند داشت.

وی با مهم دانستن جایگاه دانشگاه ها در ارائه راهکارهای علمی برای رفع مشکلات جامعه در بخش های مختلف تاکید کرد: باید باور استفاده از این ظرفیت در بین مدیران اجرایی نهادینه شود.

زلفی گل افزود: علم، ملاک و موتور پیشران جامعه است که باید به دانشگاه ها عنایت ویژه ای از سوی مدیران دستگاه های اجرایی داشت زیرا



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.