لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۲:۲۳

پیام تبریک ریاست دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار به مناسبت ارتقای رتبه در «وبومتریک۲۰۲۴»

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

همکاران گرامی، اعضای محترم هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه بین‌المللی چابهار

با کمال مسرت، به اطلاع می‌رساند که دانشگاه بین‌المللی چابهار در رتبه‌بندی «وبومتریک۲۰۲۴» با صعودی چشمگیر ۱۶۱۰ پله‌ای، به جمع ۸۶۲۰ دانشگاه برتر جهان پیوست. این دستاورد ارزشمند، مرهون تلاش بی‌وقفه، تعهد و همدلی مجموعه دانشگاه است.

از زمان تاسیس، دانشگاه بین‌المللی چابهار همواره در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته است. ارتقای کیفیت محتوای وب، افزایش تعداد ارجاعات به مقالات و تحقیقات اعضای هیئت علمی، تشویق به انتشار مقالات در مجلات معتبر، و همچنین توسعه فعالیت‌های پژوهشی و بین‌المللی، از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده بزرگ دانشگاه بین‌المللی چابهار، مراتب قدردانی خود را از تلاش‌ها و تعهد بی‌وقفه شما عزیزان، به ویژه مدیران محترم، اعضای محترم هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز اعلام می‌دارم. بدون تلاش و همدلی شما، این دستاورد ارزشمند حاصل نمی‌شد.

این جهش قابل توجه در رتبه‌بندی «وبومتریک۲۰۲۴»، نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانشگاه بین‌المللی چابهار است. ما مصمم هستیم با اتکا به توانمندی‌های داخلی، برنامه‌ریزی‌های دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداریم و جایگاه دانشگاه را در رتبه‌بندی‌های معتبر جهانی ارتقا دهیم.

دکتر بادپا
رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار
(غیرانتفاعی_غیر دولتی )

✒️ روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار