لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۵:۱۹

گزارش عملکرد حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاهها در سال ۱۴۰۱ منتشر شد

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

معاون پژوهشی وزارت علوم همکاری دوجانبه صنایع و دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را در سال ۱۴۰۱ روبه رشد دانست و بر ادامه برنامه های متنوع دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در این حوزه تاکید کرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم با اعلام اینکه یکی از برنامه های مهم وزارت علوم گسترش تعامل دانشگاه ها و پژوهشگاه ها با صنایع و دستگاه های اجرایی کشور است؛ همکاری دوجانبه صنایع و دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را در سال ۱۴۰۱ روبه رشد دانست و بر ادامه برنامه های متنوع دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در این حوزه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به مسائل و نیازهای اساسی کشور، برقراری ارتباط منسجم و سازمان یافته بین صنایع و دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها حائز اهمیت است.

ایجاد ارتباط با دستگاه های اجرایی و مراکز علمی به دانشگاه ها کمک می کند تا فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را در راستای رفع مشکلات موجود در صنایع کشور جهت دهی کرده و متخصصان توانا و شایسته را پرورش دهند.

خوشبختانه دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱ هم در جهت تسهیل ارتباط دانشگاه ­ها با جامعه و صنعت و تشویق هر دو سمت به تعامل گسترده تر، فعال

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار