لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۵:۳۳

⚜️پیام دکتر عبدالغفور بادپا، سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار، به مناسبت روز شوراها

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
نهم اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراها در جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مردم‌سالاری دینی و تجلیل از نقش بی‌بدیل شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

همانطور که در آیه شریفه “وَ أَمْرَهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ” آمده است، مشورت و مشارکت مردم در امور جامعه، از آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام و از پایه‌های اصلی نظام مردم‌سالاری دینی در ایران است. شوراها به عنوان تجلی خرد جمعی و نماد احترام به شخصیت و هویت انسان، بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباط مردم با حاکمیت هستند و در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

دانشگاه بین المللی چابهار به عنوان یکی از نهادهای علمی و آموزشی در جنوب شرق کشور، همواره بر نقش‌آفرینی شوراها در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تأکید داشته و آمادگی خود را برای همکاری با شوراها در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی اعلام می‌دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز شوراها، به همه اعضای محترم شوراها، به ویژه اعضای شورای شهرستان بزرگ چابهار، آروزی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با تلاش و همدلی همه، شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در سایه تعالیم نورانی اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

عبدالغفور بادپا
رئیس دانشگاه بین المللی چابهار

✒️ روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار