جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ارتباط حوزه و دانشگاه را تقویت کنیم | استاندار فارس با اشاره
13

[ad_1] استاندار فارس با اشاره به اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه در کلام امامین انقلاب گفت: باید ارتباط قوی بین حوزه و دانشگاه را در این دوره رقم بزنیم. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در گردهمایی رؤسای دانشگاه ها و مراکز […]

پ
پ

[ad_1]

استاندار فارس با اشاره به اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه در کلام امامین انقلاب گفت: باید ارتباط قوی بین حوزه و دانشگاه را در این دوره رقم بزنیم.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در گردهمایی رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که در شیراز در حال برگزاری است، خواستار تفویض اختیارات به رؤسای دانشگاه ها و هیئت امنای دانشگاه ها شد چراکه اینان افراد قابل اعتماد هستند.

 وی با بیان اینکه متأسفانه هم افزایی خوبی میان دانشگاه ها وجود ندارد، افزود: حتی در برخی از دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم هم هم افزایی وجود ندارد در صورتی که این هم افزایی باید بیشتر اتفاق افتد.

ایمانیه با تأکید بر اینکه باید از امکانات بهتر استفاده کرد، گفت: هم افزایی دانشگاه ها موجب می شود که بتوان از ظرفیت های دانشگاه ها به صورت مشترک استفاده شود اما اکنون در عین حالی که دانشگاه ها مشکلات مالی دارند، حاضر نیستند از هم افزایی استفاده کنند.

استاندار فارس با اشاره به بحث مولدسازی میان سران سه قوه اظهار کرد: اگر دانشگاهی در زیرمجموعه وزارت علوم در شهر و استانی امکاناتی دارد که می تواند به یک محیط تجاری و مسکونی تبدیل و ارزش افزوده ایجاد کند و پروژه های دیگر ناقص را تکمیل کند لذا باید از این فرصت طلایی استفاد

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.